Google Ads w Niemczech

Postaw na doświadczenie i skuteczność

REKLAMY Google Ads

Obsługa kampanii Google Ads w Niemczech

Specjalizujemy się w tworzeniu i optymalizacji kampanii Google Ads (dawniej Adwords) na rynek niemiecki. W zależności od branży, w której działa Twoja firma, jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania, które przyniosą konwersje. Dokładnie analizujemy Twoją działalność i przenosimy ją na realia niemieckiego rynku, a następnie przedstawiamy konkretny plan działania.

Google Ads (dawniej Adwords) to cały system, który daje możliwość dotarcia do potencjalnych klientów w różny sposób, na różnych urządzeniach i na różnym etapie zainteresowania. Budujemy kampanie w taki sposób, aby nawzajem się uzupełniały i prowadziły do wyznaczonych celów. Jesteśmy gotowi zrealizować dla Twojej firmy każdy typ kampanii i pomóc w osiągnięciu sukcesu.

Google Ads Niemcy

Eksperci GOOGLE ADS od rynków niemieckojęzycznych

Co wyróżnia nas na tle konkurencji?

Certyfikowany partner Google

Jako Certyfikowany Partner Google, gwarantujemy naszym klientom profesjonalne i efektywne zarządzanie kampaniami Google Ads, oparte na najnowszych standardach i trendach branżowych.

Znajomość języka

Nasz zespół Google Ads złożony z ekspertów niemieckojęzycznych i native speakerów tworzy wysokiej jakości reklamy i dobiera precyzyjne kluczowe słowa, co zapewnia efektywność kampanii na niemieckim rynku.

Niższe koszty obsługi

Polska agencja Google Ads skupiona na niemieckim rynku może zaoferować usługi o wysokiej jakości przy niższych kosztach w porównaniu z agencjami niemieckimi.

Osobiste zaangażowanie

Bezpośrednia współpraca z twórcą kampanii zapewnia większe zaangażowanie i lepsze zrozumienie celów oraz oczekiwań klienta, co przekłada się na wyższą jakość realizowanych działań.

Kampania prowadzona na koncie Klienta

Prowadzenie kampanii Google Ads na koncie Klienta zapewnia pełną transparentność i kontrolę nad działaniami, umożliwiając dostęp do stworzonych kampanii nawet po zakończeniu współpracy.

Brak prowizji od wydanego budżetu

Koszty obsługi kampanii utrzymywane są na stałym poziomie, nawet gdy Klient decyduje się na zwiększenie budżetu w odpowiedzi na rosnące zyski z kampanii.

Brak opłaty konfiguracyjnej

Nasza oferta obejmuje brak opłaty konfiguracyjnej, co oznacza, że możesz rozpocząć swoją kampanię Google Ads bez dodatkowych kosztów początkowych.

Umowa na 3 miesiące

Nasza umowa zapewnia elastyczność i brak długoterminowych zobowiązań, co pozwala Klientom na ocenę wyników i swobodną decyzję o kontynuacji współpracy lub jej zakończeniu bez dodatkowych formalności.

Kampanie w sieci wyszukiwania na rynek niemiecki

Twoja firma będzie widoczna w sieci wyszukiwania Google z której korzysta ponad 90% użytkowników w Niemczech (źródło). Niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty lub usługi, odpowiednia widoczność w wynikach wyszukiwania pozwoli zdobyć ruch na stronie od osób, które faktycznie są zainteresowane ofertą.

Stworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads na Niemcy jest niemal niemożliwe bez znajomości języka niemieckiego – głównie przez konieczność odpowiedniego doboru słów kluczowych, a następnie monitorowania i wykluczania wyszukiwanych haseł. Kolejną ważną rzeczą jest zachowanie poprawności językowej w reklamach.

Korzystając z naszych usług masz pewność, że nad kampanią czuwają specjaliści znający język niemiecki.

Kampanie w sieci reklamowej na Niemcy

Sieć reklamowa Google to miliony witryn, na których możesz wyświetlać elastyczne reklamy displayowe. To do nas należy odpowiednie ustawienie kampanii, aby wyświetlać je osobom zainteresowanym ofertą Twojej firmy.

W ramach kampanii w sieci reklamowej oferujemy również remarketing, dzięki któremu dotrzemy z reklamą do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę. Utworzone przez nas grupy odbiorców zobaczą konkretne reklamy Twojej firmy w trakcie korzystania z Internetu.

Google Shopping, czyli kampania produktowa w Niemczech

Niemcy to trzeci największy rynek e-commerce w Europie, gdzie w 2020 roku aż 92% mieszkańców dokonało zakupów online (źródło). Nie sposób przejść obok tych danych obojętnie, dlatego posiadacze sklepów internetowych powinni wykorzystać potencjał kampanii produktowych Google Shopping.

W ramach kampanii będziemy wyświetlać Twoje produkty wraz ze zdjęciem oraz ceną, dzięki czemu potencjalny klient jeszcze przed kliknięciem w reklamę będzie wiedział, czy konkretny produkt mu odpowiada.

Kluczem do sukcesu kampanii produktowej jest przede wszystkim dobry tytuł i opis produktu w języku niemieckim oraz regularne uzupełnianie wykluczeń wyszukiwanych słów. Jako specjaliści ze znajomością języka niemieckiego, jesteśmy w stanie optymalizować te działania na najwyższym poziomie. Przeczytaj, jakie warunki musisz spełnić, aby reklamować sklep w Google Merchant Center.

Kampania Discovery na rynek niemiecki

W ramach kampanii Discovery wyświetlimy Twoje reklamy na stronie głównej YouTube, na kartach Discover oraz w Gmailu. Odpowiednie sprecyzowanie grup odbiorców oraz stworzenie poprawnych językowo tekstów po niemiecku pomoże zwiększyć świadomość marki, a finalnie doprowadzić do sprzedaży produktów lub usług.

Kampania wideo na YouTube

Jesteśmy w stanie wyświetlać film Twojej firmy na YouTube precyzyjnie określonym grupom odbiorców zainteresowanych usługą lub produktem. Kampania wideo doskonale sprawdzi się w budowaniu świadomości marki zwłaszcza na początku przygody z rynkiem niemieckim.

Formularz Kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Współpraca z nami

Poznaj przebieg naszej współpracy

Krok 1

Zdefiniowanie celów

Jeszcze przed podjęciem współpracy musimy poznać Twoje cele biznesowe. Analizujemy Twoją stronę internetową, konkurencję, historyczne dane słów kluczowych i szacujemy budżet. Proponujemy rozmowę telefoniczną lub spotkanie online w celu omówienia tematu.

Krok 2

Opracowanie strategii

Na podstawie zdefiniowanych celów przygotowujemy plan działania na początek naszej współpracy oraz propozycje na rozwijanie i ulepszanie kampanii.

Krok 3

Stworzenie kampanii

Po akceptacji strategii i ewentualnych zmianach przystępujemy do tworzenia kampanii Google Ads. Dodatkowo konfigurujemy niezbędne narzędzia analityczne takie jak Google Analytics.

Krok 4

Testy i optymalizacja

Początkowy etap kampanii wymaga rzetelnej analizy i podejmowania dobrych decyzji. Monitorujemy Twoją kampanię na bieżąco, aby zrealizować zdefiniowany przez nas cel.

Krok 5

Miesięczny raport

Wszystkie nasze działania są transparentne, dlatego po każdym miesiącu otrzymujesz od nas raport z wynikami. Jesteśmy otwarci na regularne spotkania w celu omówienia rezultatów i kolejnych kroków w naszym wspólnym rozwoju.

FAQ - Pytania i odpowiedzi

Czy muszę posiadać konto Google Ads?

Tak. Pracujemy wyłącznie na kontach klientów, aby mieli pełny wgląd w nasze działania. W razie potrzeby pomagamy w jego założeniu. 

Ile kosztuje reklama Google Ads w Niemczech? Jaki jest minimalny budżet?

Wszystko zależy od branży, konkurencji i liczby kampanii. Trzeba pamiętać, że stawki CPC w Niemczech są wyższe niż w Polsce. Sugerowany minimalny budżet wynosi od 3000 do 4500 zł miesięcznie.

Czy muszę dostarczyć zdjęcia do kampanii Display?

Na pewno będziemy potrzebowali od Ciebie zdjęć produktów, jeśli prowadzisz sklep internetowy. W innym przypadku z chęcią wypróbujemy grafiki dostarczone od Ciebie, ale również zaproponujemy coś od siebie.

Czy obsługujecie także inne kraje niemieckojęzyczne?

Tak, nasze usługi obejmują również inne kraje niemieckojęzyczne, takie jak Austria czy Szwajcaria.

Czy muszę posiadać stronę internetową po niemiecku, aby móc reklamować się w Google Ads?

Tak, posiadanie strony internetowej w języku niemieckim jest konieczne, jeśli chcesz reklamować się w Google Ads na niemieckojęzycznym rynku. Może to być niemieckojęzyczna wersja Twojej polskiej strony internetowej lub, co jest jeszcze lepszym rozwiązaniem, osobna strona z domeną .de. Dla naszych klientów tworzymy również indywidualne strony typu landing page, na które są następnie kierowane reklamy. 

Czy muszę mieć konto w EUR, aby płacić za Google Ads w Niemczech?

Nie jest to konieczne. Możesz płacić za kliknięcia w PLN.