Specjalizujemy się w tworzeniu i optymalizacji kampanii Google Ads (dawniej Adwords) na rynek niemiecki. W zależności od branży, w której działa Twoja firma, jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania, które przyniosą konwersje. Dokładnie analizujemy Twoją działalność i przenosimy ją na realia niemieckiego rynku, a następnie przedstawiamy konkretny plan działania.
Google Ads (dawniej Adwords) to cały system, który daje możliwość dotarcia do potencjalnych klientów w różny sposób, na różnych urządzeniach i na różnym etapie zainteresowania. Budujemy kampanie w taki sposób, aby nawzajem się uzupełniały i prowadziły do wyznaczonych celów. Jesteśmy gotowi zrealizować dla Twojej firmy każdy typ kampanii i pomóc w osiągnięciu sukcesu.
Jako Certyfikowany Partner Google, gwarantujemy naszym klientom profesjonalne i efektywne zarządzanie kampaniami Google Ads, oparte na najnowszych standardach i trendach branżowych.
Nasz zespół Google Ads złożony z ekspertów niemieckojęzycznych i native speakerów tworzy wysokiej jakości reklamy i dobiera precyzyjne kluczowe słowa, co zapewnia efektywność kampanii na niemieckim rynku.
Polska agencja Google Ads skupiona na niemieckim rynku może zaoferować usługi o wysokiej jakości przy niższych kosztach w porównaniu z agencjami niemieckimi.
Bezpośrednia współpraca z twórcą kampanii zapewnia większe zaangażowanie i lepsze zrozumienie celów oraz oczekiwań klienta, co przekłada się na wyższą jakość realizowanych działań.
Prowadzenie kampanii Google Ads na koncie Klienta zapewnia pełną transparentność i kontrolę nad działaniami, umożliwiając dostęp do stworzonych kampanii nawet po zakończeniu współpracy.
Koszty obsługi kampanii utrzymywane są na stałym poziomie, nawet gdy Klient decyduje się na zwiększenie budżetu w odpowiedzi na rosnące zyski z kampanii.
Nasza oferta obejmuje brak opłaty konfiguracyjnej, co oznacza, że możesz rozpocząć swoją kampanię Google Ads bez dodatkowych kosztów początkowych.
Nasza umowa zapewnia elastyczność i brak długoterminowych zobowiązań, co pozwala Klientom na ocenę wyników i swobodną decyzję o kontynuacji współpracy lub jej zakończeniu bez dodatkowych formalności.
Twoja firma będzie widoczna w sieci wyszukiwania Google z której korzysta ponad 90% użytkowników w Niemczech (źródło). Niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty lub usługi, odpowiednia widoczność w wynikach wyszukiwania pozwoli zdobyć ruch na stronie od osób, które faktycznie są zainteresowane ofertą.
Stworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads na Niemcy jest niemal niemożliwe bez znajomości języka niemieckiego – głównie przez konieczność odpowiedniego doboru słów kluczowych, a następnie monitorowania i wykluczania wyszukiwanych haseł. Kolejną ważną rzeczą jest zachowanie poprawności językowej w reklamach.
Korzystając z naszych usług masz pewność, że nad kampanią czuwają specjaliści znający język niemiecki.
Sieć reklamowa Google to miliony witryn, na których możesz wyświetlać elastyczne reklamy displayowe. To do nas należy odpowiednie ustawienie kampanii, aby wyświetlać je osobom zainteresowanym ofertą Twojej firmy.
W ramach kampanii w sieci reklamowej oferujemy również remarketing, dzięki któremu dotrzemy z reklamą do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę. Utworzone przez nas grupy odbiorców zobaczą konkretne reklamy Twojej firmy w trakcie korzystania z Internetu.
Niemcy to trzeci największy rynek e-commerce w Europie, gdzie w 2020 roku aż 92% mieszkańców dokonało zakupów online (źródło). Nie sposób przejść obok tych danych obojętnie, dlatego posiadacze sklepów internetowych powinni wykorzystać potencjał kampanii produktowych Google Shopping.
W ramach kampanii będziemy wyświetlać Twoje produkty wraz ze zdjęciem oraz ceną, dzięki czemu potencjalny klient jeszcze przed kliknięciem w reklamę będzie wiedział, czy konkretny produkt mu odpowiada.
Kluczem do sukcesu kampanii produktowej jest przede wszystkim dobry tytuł i opis produktu w języku niemieckim oraz regularne uzupełnianie wykluczeń wyszukiwanych słów. Jako specjaliści ze znajomością języka niemieckiego, jesteśmy w stanie optymalizować te działania na najwyższym poziomie. Przeczytaj, jakie warunki musisz spełnić, aby reklamować sklep w Google Merchant Center.
Kampanie Performance Max proponujemy na późniejszym etapie współpracy, zgodnie z dobrymi praktykami, po uzyskaniu 30-50 konwersji w ciągu miesiąca. Dzięki temu algorytm Google ma dużo więcej danych, które umożliwiają na maksymalizację zasięgu i liczby lub wartości konwersji. Performance Max pozwala na jednoczesne docieranie do odbiorców na różnych platformach Google, takich jak YouTube, Display, Search, Discover i Gmail, co zwiększa szanse na dotarcie do potencjalnych klientów w odpowiednim czasie. Jest także doskonałym narzędziem do promowania sklepów internetowych w sieci Google Shopping.
Jesteśmy w stanie wyświetlać film Twojej firmy na YouTube precyzyjnie określonym grupom odbiorców zainteresowanych usługą lub produktem. Kampania wideo doskonale sprawdzi się w budowaniu świadomości marki zwłaszcza na początku przygody z rynkiem niemieckim.
Zdefiniowanie celów
Jeszcze przed podjęciem współpracy musimy poznać Twoje cele biznesowe. Analizujemy Twoją stronę internetową, konkurencję, historyczne dane słów kluczowych i szacujemy budżet. Proponujemy rozmowę telefoniczną lub spotkanie online w celu omówienia tematu.
Opracowanie strategii
Na podstawie zdefiniowanych celów przygotowujemy plan działania na początek naszej współpracy oraz propozycje na rozwijanie i ulepszanie kampanii.
Stworzenie kampanii
Po akceptacji strategii i ewentualnych zmianach przystępujemy do tworzenia kampanii Google Ads. Dodatkowo konfigurujemy niezbędne narzędzia analityczne takie jak Google Analytics.
Testy i optymalizacja
Początkowy etap kampanii wymaga rzetelnej analizy i podejmowania dobrych decyzji. Monitorujemy Twoją kampanię na bieżąco, aby zrealizować zdefiniowany przez nas cel.
Miesięczny raport
Wszystkie nasze działania są transparentne, dlatego po każdym miesiącu otrzymujesz od nas raport z wynikami. Jesteśmy otwarci na regularne spotkania w celu omówienia rezultatów i kolejnych kroków w naszym wspólnym rozwoju.
Tak. Pracujemy wyłącznie na kontach klientów, aby mieli pełny wgląd w nasze działania. W razie potrzeby pomagamy w jego założeniu.
Wszystko zależy od branży, konkurencji i liczby kampanii. Trzeba pamiętać, że stawki CPC w Niemczech są wyższe niż w Polsce. Sugerowany minimalny budżet wynosi od 3000 do 4500 zł miesięcznie.
Na pewno będziemy potrzebowali od Ciebie zdjęć produktów, jeśli prowadzisz sklep internetowy. W innym przypadku z chęcią wypróbujemy grafiki dostarczone od Ciebie, ale również zaproponujemy coś od siebie.
Tak, nasze usługi obejmują również inne kraje niemieckojęzyczne, takie jak Austria czy Szwajcaria.
Tak, posiadanie strony internetowej w języku niemieckim jest konieczne, jeśli chcesz reklamować się w Google Ads na niemieckojęzycznym rynku. Może to być niemieckojęzyczna wersja Twojej polskiej strony internetowej lub, co jest jeszcze lepszym rozwiązaniem, osobna strona z domeną .de. Dla naszych klientów tworzymy również indywidualne strony typu landing page, na które są następnie kierowane reklamy.
Nie jest to konieczne. Możesz płacić za kliknięcia w PLN.
Automated page speed optimizations for fast site performance