Audyt konta Google Ads

Prowadzisz już działania marketingowe w Google Ads na rynku niemieckim, ale nie jesteś zadowolony z efektów? A może robi to ktoś za Ciebie?

Spis treści

Dlaczego nie masz konwersji?

Kiedy reklama nie działa, warto przyjrzeć się jej bliżej. Google Ads to system, który ma jasne zasady i dobre praktyki, które przybliżają firmy do osiągnięcia zamierzonego celu. Na Twoim koncie Google Ads może znajdować się jeden, ale poważny problem lub kilka mniejszych, które całościowo wpływają na brak wyników. Jeśli nie wiesz jak to sprawdzić, zgłoś się do nas.

Nasza zadania

Specjalizujemy się w marketingu na rynku niemieckim i mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads. Jeśli powierzysz nam audyt swojego konta, sprawdzimy dla Ciebie między innymi:

  • strukturę konta
  • ustawienia kampanii w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, Discovery, YouTube, kampanii produktowej
  • działanie remarketingu i remarketingu dynamicznego
  • poprawność językową tekstów reklamowych i rozszerzeń
  • jakość grafik
  • trafność słów kluczowych i ich typów dopasowań
  • wyszukiwane hasła i ich wykluczenia
  • zdefiniowane grupy odbiorców lub ich brak
  • dopasowanie do urządzeń, lokalizacji, harmonogram
  • poprawność liczonych konwersji

Zadania dla Ciebie

Po analizie otrzymasz od nas szereg konkretnych zaleceń dotyczących zmian na koncie. Podpowiemy, co dotychczas wypadło dobrze i czego należy się trzymać oraz co wymaga koniecznych zmian. 

Czego będziemy od Ciebie potrzebować?

  • dostępu do konta Google Ads
  • dostępu do konta Google Analytics (jeśli posiadasz)

 

Zadbaj o swój budżet marketingowy i skontaktuj się z nami. Pamiętaj, że konwersje same się nie zbiorą!