Obsługa Amazon w Niemczech

Inne nasze usługi:

Uzyskaj wycenę

obsługa amazon niemcy

Tworzenie i optymalizacja aukcji (listingów) 

Profesjonalne aukcje, na Amazonie zwane linstingami, to podstawa sukcesu sprzedaży. Za pomocą specjalistycznych programów piszemy teksty sprzedażowe, które są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Dzieje się to dzięki szczegółowej analizie słów kluczowych dla danego produktu, która jest konieczna, aby zagwarantować ranking organiczny. Dzięki takiej optymalizacji listing staje się widoczny dla szerokiej liczby odbiorców, a rzetelne opisy zachęcają do kupna produktu.

Kompleksowe listingi w języku niemieckim

Wiele osób żyje w przekonaniu, że wystarczy przetłumaczyć tekst w internetowym translatorze, aby stworzyć profesjonalny listing na Amazona. Taka oferta sprzedażowa składa się jednak z wielu części, które znacznie wpływają zarówno na pozycję listingu, jak i sprzedaż produktu. Oferujemy tworzenie listingów od postaw oraz optymalizacje już aktywnych aukcji.

Profesjonalnie stworzony i zoptymalizowany listing składa się z:

  • Keyword Analysis: Analiza słów kluczowych to fundament każdej oferty sprzedażowej. Dzięki specjalistycznym programom dostosowanym do algorytmu Amazona opracowujemy optymalną bazę słów kluczowych dla danego produktu, biorąc pod uwagę wyszukiwane frazy, jak i listingi konkurencyjne. Dzięki temu listing zaczyna się pojawiać pod większą ilością fraz, co znacząco wpływa na jego widoczność.
  • Tytuł: Pierwszym fragmentem listingu, w dodatku decydujący o tym, czy potencjalny klient zwróci na niego uwagę, jest tytuł. Sporządzamy tytuł zgodnie z wytycznymi Amazona tak, aby zawierał on nazwę marki, jak i odzwierciedlał najważniejsze cechy produktu. W dodatku gwarantujemy, że będzie on także zawierał słowa kluczowe najczęściej wyszukiwane przez klientów. Zazwyczaj tytuł nie może przekraczać 200 znaków, należy więc wykorzystać je w najlepszy możliwy sposób.
  • Bullet Points: Na samej górze listingu znajdują się najważniejsze cechy produktu. Tworzymy je na podstawie słów kluczowych tak, aby zawierały one jak najwięcej informacji na temat produktu i jego zalet na tle konkurencji
  • Opis: Największym polem tekstowym w ofercie sprzedażowej jest opis. W nim należy oczywiście uwzględnić jak najwięcej słów kluczy, skupiając się jednak także na zaletach produktu. Opis musi być sporządzony w języku kraju, w którym jest on sprzedawany. Należy zwrócić uwagę na pisownię, gdyż wpływa ona na odbiór oferty przez potencjalnych klientów. Poprawnie sporządzony listing bez błędów językowych wzbudza zaufanie wśród klientów i może zadecydować o tym, czy produkt wyląduje w koszyku.
  • A+ Content: Jeśli sprzedawca posiada zarejestrowaną markę na Amazonie, może on korzystać z dodatkowych funkcji. Jedną z nich jest A+ Content, który można stosować zamiast zwykłego opisu. Składa on się nie tylko z tekstu, a także ze zdjęć produktu, tabelek i banerów. Listing uzupełniony o A+ Content jest lepiej odbierany przez klientów, ponieważ bardziej odzwierciedla zalety produktu. Zwiększa on także widoczność listingu, gdyż oferuje on miejsce na znacznie większą ilość słów kluczowych.
  • Grafiki: Estetyczne zdjęcia przyciągają oko – estetyczny listing tym bardziej. Za pomocą profesjonalnych grafików i zdjęć produktu sporządzimy optymalne grafiki do listingów, które przykują uwagę klientów na dłużej.

Listing powinien być przekonujący i zwracać uwagę na cechy produktu tak, aby klient dokładnie wiedział, co kupuje. Należy pamiętać nie tylko o słowach kluczowych, a także o tym, żeby podkreślić zalety produktu w taki sposób, że klient nie zdecyduje się na zakup u konkurencji. Przede wszystkim jednak należy pamiętać o tym, aby listing był tworzony zgodnie z wytycznymi Amazona.