Kompleksowe listingi w języku niemieckim
Wiele osób żyje w przekonaniu, że wystarczy przetłumaczyć tekst w internetowym translatorze, aby stworzyć profesjonalny listing na Amazona. Taka oferta sprzedażowa składa się jednak z wielu części, które znacznie wpływają zarówno na pozycję listingu, jak i sprzedaż produktu. Oferujemy tworzenie listingów od postaw oraz optymalizacje już aktywnych aukcji.
Profesjonalnie stworzony i zoptymalizowany listing składa się z:
- Keyword Analysis: Analiza słów kluczowych to fundament każdej oferty sprzedażowej. Dzięki specjalistycznym programom dostosowanym do algorytmu Amazona opracowujemy optymalną bazę słów kluczowych dla danego produktu, biorąc pod uwagę wyszukiwane frazy, jak i listingi konkurencyjne. Dzięki temu listing zaczyna się pojawiać pod większą ilością fraz, co znacząco wpływa na jego widoczność.
- Tytuł: Pierwszym fragmentem listingu, w dodatku decydujący o tym, czy potencjalny klient zwróci na niego uwagę, jest tytuł. Sporządzamy tytuł zgodnie z wytycznymi Amazona tak, aby zawierał on nazwę marki, jak i odzwierciedlał najważniejsze cechy produktu. W dodatku gwarantujemy, że będzie on także zawierał słowa kluczowe najczęściej wyszukiwane przez klientów. Zazwyczaj tytuł nie może przekraczać 200 znaków, należy więc wykorzystać je w najlepszy możliwy sposób.
- Bullet Points: Na samej górze listingu znajdują się najważniejsze cechy produktu. Tworzymy je na podstawie słów kluczowych tak, aby zawierały one jak najwięcej informacji na temat produktu i jego zalet na tle konkurencji
- Opis: Największym polem tekstowym w ofercie sprzedażowej jest opis. W nim należy oczywiście uwzględnić jak najwięcej słów kluczy, skupiając się jednak także na zaletach produktu. Opis musi być sporządzony w języku kraju, w którym jest on sprzedawany. Należy zwrócić uwagę na pisownię, gdyż wpływa ona na odbiór oferty przez potencjalnych klientów. Poprawnie sporządzony listing bez błędów językowych wzbudza zaufanie wśród klientów i może zadecydować o tym, czy produkt wyląduje w koszyku.
- A+ Content: Jeśli sprzedawca posiada zarejestrowaną markę na Amazonie, może on korzystać z dodatkowych funkcji. Jedną z nich jest A+ Content, który można stosować zamiast zwykłego opisu. Składa on się nie tylko z tekstu, a także ze zdjęć produktu, tabelek i banerów. Listing uzupełniony o A+ Content jest lepiej odbierany przez klientów, ponieważ bardziej odzwierciedla zalety produktu. Zwiększa on także widoczność listingu, gdyż oferuje on miejsce na znacznie większą ilość słów kluczowych.
- Grafiki: Estetyczne zdjęcia przyciągają oko – estetyczny listing tym bardziej. Za pomocą profesjonalnych grafików i zdjęć produktu sporządzimy optymalne grafiki do listingów, które przykują uwagę klientów na dłużej.