Stworzenie strony internetowej w Niemczech oznacza wejście na nowy rynek. W wielu przypadkach firmy muszą nieco zmodyfikować strategię internetową stworzoną dla rynku polskiego i ponowie ją przeanalizować uwzględniając specyfikę klientów niemieckich. W tym celu pomocne mogą być następujące pytania:
Przygotowując się do stworzenia strony, przeprowadzamy dokładną analizę Twojej konkurencji oraz specyfiki branży i panujących w niej trendów. Sprawdzimy, jak działają na rynku analogiczne podmioty, jakie są ich cechy wspólne oraz różnice, a także niewykorzystany potencjał rynkowy. Podpowiemy, w które kanały marketingowe inwestować i jak najlepiej przygotować stronę, aby wykorzystać pełny potencjał marketingowy.
Mając ustaloną strategię i cele związane z planowaną stroną internetową, przechodzimy do tworzenia projektów graficznych strony. Z doświadczenia wiemy, że wstępnie przygotowane, uniwersalne szablony nie sprawdzą się na rynku niemieckim. Stworzone przez naszych web designerów layouty uwzględniają zarówno sugestie klienta, jak również specyfikę danej branży w Niemczech. Nie praktykujemy pracy na gotowych płatnych szablonach. Zamawiając budowę strony internetowej u nas, masz pewność, że Twoja strona otrzyma unikalną szatę graficzną dopasowaną do najwyższych standardów User Experience. Wygląd layoutów niemieckiej strony różni się w zależności od typu działalności – B2B czy B2C, jak również od tego, czy będziemy na niej promować usługi czy produkty.
Niezależnie od tego, czy potrzebujesz prostej wizytówki firmowej typu one page, czy bardziej rozbudowanej witryny, nasz zespół pomoże Ci urzeczywistnić Twoją wizję.
Zdarza się, że klienci zlecając stworzenie strony internetowej na rynek niemiecki, nie dysponują własnymi tekstami. Dobry content na stronie internetowej, to już połowa sukcesu! Od dobrze przygotowanych tekstów zależy:
W naszej firmie teksty pisane są wyłącznie przez niemieckich copywriterów, aby zachować autentyczność tekstów oraz idealną poprawność gramatyczno-stylistyczną. Chcemy uniknąć sytuacji, w której użytkownik wchodząc na niemiecką domenę od razu ją opuści widząc teksty częściowo dla niego niezrozumiałe.
Możemy stworzyć dla Ciebie teksty od początku w oparciu o własną analizę firmy i dostępnych treści w języku polskim lub dostosować już istniejące teksty w języku niemieckim.
Otrzymujesz od nas teksty, które oprócz wartości merytorycznej będą posiadać także wartość SEO – tworzenie każdego tekstu rozpoczynamy od analizy słów kluczowych i badania tekstów konkurencji. Chcemy, aby Twoje teksty przyczyniły się do zwiększenia widoczności Twojej strony w niemieckim Google.
Nie zapominamy również o prawnej specyfice rynku niemieckiego i wymogach dotyczących treści prawnych na stronie internetowej. Zamawiając budowę strony u nas, masz pewność, że będzie ona w 100% zgodna z obowiązującym prawem niemieckim i zawierać wszystkie niezbędne teksty prawne takie jak Impressum, AGB czy Datenschutz.
Gdy projekty graficzne strony oraz wstępne treści są gotowe, nasi programiści przystępują do kodowania layoutów na język programowania. Przy pisaniu kodu wykorzystujemy najbardziej popularne technologie jak HTML, CSS czy JS.
Ułatwieniem dla naszych klientem jest zastosowaniem systemu CMS WordPress umożliwiającego sprawniejsze zarządzanie treściami na stronie internetowej bezpośrednio z panelu klienta. WordPress jest obecnie najbardziej popularnym systemem CMS na świecie wykorzystywanym przez 35% wszystkich stron internetowych.
Nasze projekty budujemy w taki sposób, aby było łatwo skalowalne i dopasowywały się do potencjału rozwoju Twojej firmy. Jesteśmy w stanie bez problemu dodać inne podstrony czy nowe funkcjonalności, gdy nastąpi taka potrzeba.
Automated page speed optimizations for fast site performance